C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 31 augusti 2009

Ooh du ljuva pastell...


Tack till leverantören för de lånade bilderna.

Dessa vackra sjalar som passar till precis allt kommer in under hösten i min butik. Jag är själv så förälskad i dem att jag knappt kan vänta... för såklart har jag köpt några till mig själv. Snyggast är de tillsammans. Två eller tre ihop tycker jag. De har så fina detaljer och mönster som små bollar eller spets. Kvalitén är underbart len och de är lätta med så fint fall.
Färgställningen som ni ser på fotona,
kommer finnas i butiken och den går i brunt och grått med lite rosa.

Lika fin till jeans som till festen, eller som present till bästa väninnan!

Tipsssss....
Du kan förboka reda nu, vi tar in ett begränsat antal.

Ha en skön dag,
Kram / Lina

1 kommentar:

It's a house sa...

Ser ljuvliga ut!!! Sjalar kan man ju aldrig få för många av! Helst inte under den här årstiden!