C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 6 augusti 2009

Ledigt och jobb....



Sommaren är så härlig att jag inte haft tid att skriva eller visa så mycket. Nu är jag i stan igen och jobbar några dagar så då passar jag på att visa vårt sommarhus som vi lånar av min pappas bror. Till huset hör en stor bod fylld av allt från gamla möbler till farmors svarta cykel. Huset ska vi snart fixa med möbler och nymålade väggar. Bilder på det en annan gång :)
Kram / Lina

1 kommentar:

mitt skärgårdsliv sa...

Samma här har inte hunnit blogga så mycket. Men vi ska njuta av det härliga sommarvädret i höst hinner vi sitta vid datorn :) Mysigt hus!! Ha det bra!