C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 31 augusti 2009



Hej vänner,

Tillbaks från Formex och många långa härliga shoppingdagar med nyvunnen energi.
Så många roliga och goa människor jag träffat. Ojojoj.

Det kommer mycket nytt och fint i höst till C´est la vie och så en del påfyllning av populära ting såklart!
Om några dagar finns underbart söta muffins- och cupcakeformar från England i min butik.
De är gjorda i en kraftig kvalité som håller formen. Kika in här under Kök/Baka.

Bilder lånade av leverantören.


Visst längtar man efter att baka när man ser dem?

Kram / Lina



1 kommentar:

mitt skärgårdsliv sa...

Vackra muffinsformar är roliga att använda när man bakar, ska kika in i butiken nu :) Ha en bra start på den nya veckan!