C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 26 augusti 2009

C´est la vie bjuder på skandinavisk design



Äppelkroken Här kommer en liten smygkik på vad vi snart kommer få in i butiken.
C´est la vie-butiken har hittills erbjudit en lantlig stil.
Men jag är även mycket förtjust i form och design.
I höst bjuder jag er på lite mer av det! Produkter skapade av våra svenska duktiga keramiker och designers! Bilderna är lånade av Ahnlund Karlén och om ni har tur får ni snart en intervju med tjejerna här i min blogg. Håll utkik, missa inga inlägg. Prenumera via bloglovin. Länk finner ni i högra spalten.
De fina tändsticksaskarna känner ni igen? Nu kan du snart köpa dem i min butik!

Himlans snygga och coola magneter och nyckelringar, som ingen kan vara utan!

Underbara vilda blommor i form av fröpåsar kombinerat med vykort!

Mer om Ahnlund och Karlén kommer inom kort!

Ha en fin kväll nu söta vänner,
Kram / Lina

Inga kommentarer: