C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 9 juli 2009

Sommaren är här men hösten kommer så sakteliga...



Foto: Ib Laursen

Här är lite keramik-nyheter som vi får in i höst.
Rosa malva, lila, cremegrått och vitt är färgerna.
Vispskålarna kommer vi ha samt de stora muggarna.
Vi kommer även ha skålar i dessa färger, men ej de på bilden.
Åh så jag längtar till höstens varor - fast sommaren är här.
Kram / Lina

5 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Lina,
very nice ceramic-dishes in lovely great colours.
Many greetings,
Elke.

mitt skärgårdsliv sa...

Härlig keramik! Den där skylten har ni den i butiken?? Den skulle jag vela ha :)

Em sa...

Underbar keramik! Jag har ganska nyligen investerat i rosa vispskål coh 4 rosa musliskålar, kanske kommer jag behöva kompletera lite...*ler*
Ha det gott i regnet!

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig alt sammen og herlige farger :)

Klem,Kari

Fifi Flowers sa...

LOVE all that pottery... FAB! Hope all is well with YOU!
ENJOY!
Fifi