C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 7 juli 2009

Memorable...













How I remember
Michael Jackson.
The greatest star on Earth.


Idag hålls minnesstunden i L.A.
Tänk så många av hans sånger
jag dansat till,
eller sjungit till på radion.
Och gör fortfarande.
He blows me away!

Michael dog den 25 juni 2009 och föddes 1958.

Tack Henrik och Chathrine för den roliga musikkvällen i lördags.
Minnesvärd....

Kram / Lina

2 kommentarer:

Lantligt förälskad sa...

Minnesvärda Micheal, det går något program just nu på TV4. Jag tror det är någon av hans konserter. Hoppas allt är bra med dig annars.

Kram Benita

Lantligt förälskad sa...

Jajamänsan, det blev en ny blogg. Tog bort Bubbelrummet för jag vill ha det lantligt :-) I sommar jobbar jag i Eksjö på torget i en mobil glasskiosk. Och fiket ligger också i stan nere på gågatan i Eksjö. Jag tycker absolut att du ska besöka det och glöm inte köpa en glass hos mig om jag jobbar.

Kram Benita