C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 7 juli 2009

Liten glimt...



Hej kära vänner, hoppas ni har det bra i avlånga Sommar-Sverige.
Vi har precis tillbringat helgen på landet i vårt torp. Skönt men även lite för mycket regn tyvärr.

Här kommer en liten glimt på nyrenoverade badrummet i huset här hemma. Svart och vitt stengolv och så äggformat badkar, som är så där härligt djupt. Handfatet är nästan runt och står på en svart tung tjock granitskiva. Kranen heter Love me och är som ett härligt vattenfall.

Sommaren gör att jag inte skriver så mycket märker jag. Butiken tar mycket tid med nya varor, höstens beställningar, fotograferingar mm, så när kvällen kommer vill man passa på att njuta av allt fint i trädgården.

I dagarna ska jag planera en kunds vardagsrum från scratch och så har jag fått ett homestylinguppdrag på Södermalm som ska bli klart innan vi tar lite semester.
Nnjut av somamren så länge, så hörs vi snart. Nu ska jag in o läsa era bloggar en stund. DET har jag sett fram emot hela dagen!

Kram / Lina

Inga kommentarer: