C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 15 juli 2009

Dagens trädgårdsskörd

Jag älskar lavendel. Doften och färgen, hela växten är så ljuvlig.
Plockade en stor bukett idag för att ta in och torka.
Jag har en lång lång häck med ca 60 cm höga lavendelbuskar.
Den är trädgårdens pärla. Hoppas nu den vill blomma igen.
Så jag får en skörd till.

Kram / Lina


4 kommentarer:

Helena / Franska Liljan sa...

Hej! Jag älskar oxo lavendel! Har du sett lavendeltipsen på min blogg?

La en beställning hos er idag. Ser fram emot leveransen efter semestern (lämnade meddelande till er)

Kram Helena /Franska Liljan

Maria Östman sa...

Hej är här och kikar lite, passar på att hälsa. Visst är det underbart med lavendel...ska själv plantera det. Har bara haft i kruka hitills...
/Mia

Inredningsbloggar sa...

Japp härliga lavendel..här skördas lite var dag;))))

~♥ Kramis Millis ♥~

Lantligt förälskad sa...

Hej Lina!

Vad glad jag blev idag när min syster berättade att du hade varit och hälsat på i glasskiosken. Tyvärr mådde jag inte speciellt bra idag så jag åkte hem runt halv tolv. Typiskt eller hur?! :-/

Jättegulligt av dig att iallafall titta in där. Du gjorde min dag.

Kram Benita