C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 1 juni 2009

Petrified in Pink

foto: lånat av petriefiedinpink

Idag vill jag tipsa om en underbar blogg som fantastiska kreativa och talangfulla Petra har.

Petrified in Pink
Klicka här

Hon tipsar just nu om en smart och söt present till fröknarna på dagis inför sommarsemestern. Jag har redan kopierat och försöker tåta ihop till mina barns fröknar. Med lite honung från våra vänner i underbara Nästången i Norra Vi. Och söta runda klisteretiketter har jag såklart beställt från Petra med lilla prinsessan A och lille prins N´s namn på.
Petra har även gjort de ljuvaste inbjudningskorten till vår bröllopsfest. De visar jag en annan dag här.
Kram på er i solen!
Lina

2 kommentarer:

House of Philia sa...

Men OJ vilken bra idé med kort till fröknarna! Håller med dig; Petrified in pink gör såå fina kort.

Beställde tackkort till alla som uppvaktade oss när våran BabyBea kom till världen och dom blev verkligen jättefina.

Fin blogg och härlig webbbutik du har!

House of Philia sa...

Jag menar så klart att idén med isthékittet var bra..

Ibland går det fort!