C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 4 juni 2009

Marin sommar vid havet...


Idag drömmer jag mig visst bort.
Här ser ni Lexingtons Summer Collection bland annat.
Me like!
Funderar på att anordna en riktigt somrig amerikansk fest on 4th of July.
Det här med fester ger mersmak. Kommer ni? Nån? :)

Jag och äkta mannen firar ju dessutom att vi träffades denna dag för 6 år sedan, även det en lördag vill jag minnas... Så jaa...
Kanske ett 4th of July-party i värsta Martha Stewart-stilen, nere på landet.
Får fundera lite... Ni ska få se menyn isåfall, jag lovar :)
Ha det fint, kramar Lina




foton lånade från Lexington såklart

Kom på att idag är det den 4 juni, prick en månad före min plan för fest!
ska man väl hinna med att fixa....

3 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

Tack gulliga Lina....och ang. resorna, kanske att jag sätter upp ett litet youtubecollage som jag håller på med.... vi får se, risken är att det blir för privat.

Kram kram

charm design sa...

utrolig flotte bilder.Ønsker deg en super fin helg.Forhåpntligvis med masse sol.klem

Hilde Heimdal sa...

Flotte bilder og flott blogg du har!!

Hilde :o)