C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 17 juni 2009

Idag fick de söta fröknarna på förskolan en liten sommarpresent från barnen.
Vi gjorde ett litet set till varje fröken med is-te:
Äppel-te, honung från Nästången/Norra Vi i liten burk
(handmålad etikett av Hans Lang)
och så söta etiketter med barnens lilla hälsning
på och ett kort med recept på is-te.
Etiketter och kort är designade av
Petra - Petrified in Pink.
Nut av solen idag! Kram!

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka härliga presenter!

kram Mia

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
what for a nice present to you become :o)!!!!!!!!!
A sunny Wednesday wish your,
Elke.

Richie's 2ts Inspires sa...

Hej,
Jag snubblade in här hos dig medan jag bläddrar och pladdrar i bloggvärlden.

Du har verkligen en ideé rikblogg som jag ska komma tillbaka mer ofta.

Jag bjuder dig att kika in hos mig på fredag för en tävling. Kanske du vinner min fin överraskning present?

Ha det gott...
xoxo

petrified in pink (Petra) sa...

Vad fint du gjort, hoppas fröknarna blev glada:-)

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vad fina presenter! Själv gav Maja sina fröknar på dagis varsitt blocck som personifierats av Petrifiedinpink som tack för sina dagisår. Efter sommaren hägrar skolan.

Ja, som vi ser fram emot en fin fasad. Hade gärna haft liggande trä, men eftersom det befintliga är såpass bra kan vi inte motivera kostnaden.

Glad midsommar//Maria