C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 4 juni 2009

Fest på Nationaldagen...

foto amalias hus gränna


foto c´est la vie - färgerna är starkare rosa IRL :)

Hej!

Vi ska ha fest!
Den 6 juni, på självaste Nationaldagen,
har vi bjudit vännerna till ett härligt värdshus
här i Stockholm och ska
äntligen fira att vi gifte oss för lite drygt 2 år sedan.
Då, var vi ensamma vid vår lilla strand i Norra Vi.
Och lille prins N var så liten så vi hade ingen
lust eller ork att ha vår fest då.

På vår bröllopsdag var vi på Ydrekullen för lite lunch
och sedan for vi till
Amalias Hus i Gränna
och åt en fin middag och sov över där i deras svit.

Den där dagen var så mysig, med solsken hela dagen och barnen
som plaskade i vattnet i strandkanten... Jag hade en
minibukett med nyplockade liljekonvaljer från Norra Vi´s skogar.
Hur som helst.
Äntligen - nu på lördag ska vi ha en somrig
bröllopsfest och kolla in vilka söta
inbjudningar som Petra på Petrified in Pink har gjort till oss.
Rosa, brunt och vitt och två små kära pippifåglar.
Lovebirds maybe?
Till kortet gjorde hon små söta klisterlappar
med våra namn och datumet för bröllopet på,
som man satte ihop kuverten i brunt med.
Tack Petra du är en ängel - du kommer gå
långt med ditt nya företag!
Vill du med ha sådana fina kort eller kanske något annat
från Petra, kika in hennes blogg för mer information.

Ha en härlig dag trots oväder på många håll.

Kram från en kär kär kär Lina

Bilder från det vackra värdshuset kommer snart!



1 kommentar:

petrified in pink (Petra) sa...

Gulliga, gulliga du! Jag är glad att ni tyckte om dem. Hoppas ni får en riktigt härlig fest!

Kramar i massor/Petra