C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 11 juni 2009

Drömmer mig bort



Idag har vi haft soligt och fint väder. Men var är den sköna värmen?
Herr M och jag har jobbat med företaget nästan hela dagen,
och när barnen somnat klippte vi gräs och rensade lite bland växterna. Oj så mycket ogräs det kikar upp så fort det regnar några dagar.
Och nu ska det blir regn i dagarna tre verkar det.

Då drömmer jag mig bort till en soligare dag, och önskar jag fick möjlighet
att få äta och sova gott på detta vackra Gästgifveri.

Bilderna är lånade från wreta.com och det vackra stället på jorden heter
Wreta Gästgifveri

och ligger i Jönåker.

Kram / Lina

(hmm undrar om jag inte redan drömt mig hit
en gång tidigare, men det är värt att skriva om det igen)

6 kommentarer:

Mamma Millan sa...

Hej..alltids kul att hitta nya härliga bloggar...hamnade här fr inredningsbloggar!
Japp, håller med...helt gudomligt vackert!!!!

Go kväll Millan♥

S o F sa...

Oj, oj, oj, detta var bland det finaste jag har sett.

Tack så jättemycket för tipset. Vilken underbar miljö det ser ut att vara där.

Där vill jag bo!

Ha det gott

A home far away sa...

Nämen så fint ställe och det var helt nytt för mig, så det var ju bra:)

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
very very nice pictures <3 !!!!!!!!!!!
A beautiful sunday with many sunshine wish your,
Elke.

EN INREDOHOLIC sa...

Underbar blogg du har!! nu ska jag in o kika i butiken oxå. Härligt med inspiration!! KRAM Jannice

Tiina of LiviaConcept sa...

Hej Lina,

vilka underbara bilder, jag drömmer också bort mig. jättetråkigt att sitta på kontoret när det är så fint ute, skulle hellre vilja vara ute på havet någonstans... hoppas du får en fin dag och titta gärna in hos mig på http://liviaconcepts.blogspot.com/.

nu ska jag titta in på din butik!
//Tiina