C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 10 juni 2009

Feel the whole story

Regnet det bara faller ner.... det är grått och kallt just nu ute.
Och regnet öser ner.
Vad är väl bättre då än att njuta en stund av himla bra musik.
Jag är helt kär i Sunrise Avenue.

Klicka på klippet ovan och slå på högtalarna. Killarna är från Finland. Och allra bäst, tycker jag, är de när de lirar unplugged. Klippet ovan är dock min favorit, kanske mest pga grafiken!
Håll tillgodo :o)

Take care!
Kram / Lina

1 kommentar:

My shabby chic house sa...

Du dåligt väder gör att man kan stanna inne och måla skåp:o) Man får se det positivt.

Tack för tipset om Långbro, ser helt ljuvligt ut och säkert värt ett besök. Nu måste jag fortsätta läsa din fina blogg...

Kramar Mia