C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 18 juni 2009

Äntligen Midsommar



En fin midsommar önskar jag er alla!
Hjärtat på bilden har jag klätt i sommarblomster, och det finns i butiken. Det är gjort av ståltråd och har en liten krok upptill.
Välkommen in: C´est la vie Home
PS. Erbjudande från butikens Midsommarbrev:
De 20 första som beställer varor över 500 kr från den 17 juni, får en fin sommarpresent värd 249 kr.
Kram / Lina

3 kommentarer:

Inredningsbloggar sa...

Ååå så fint hjärta du har gjort.
kram o ha en trevlig midsommar.
ninni

mormorelsie... sa...

Oj jag glömde att logga in mig på mitt konto så jag säger det igen, fint hjärta och trevlig midsommar.
ninni

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Önskar dig en underbar midsommarafton:)

Kram Susanne