C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 2 maj 2009

Sommarvärme i Stockholm...

Mitt vackra bord med loppisfynd från Tranås dukas upp i väntan på att tårtan ska bli klar...
Foto taget av Matina

Vårkalas...
Gott kaffe. Jordgubbssaft. Sött porslin...
Och så lite småkakor och en marängtårta med bär.
Vänner som ler och skrattar i trädgården.

En gräsmatta som blommar av tusensköna, förgätmigej och en hel del maskrosor.
Litet kalas bara för att det är så fint väder.

Hoppas ni med haft en underbart varm och solig dag.
Kram / Lina

10 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
a wonderful pictures.Is it from your home???????
Have a nice week-end,
love greetings,
Elke.

Snuttan sa...

Ja här är det med maskroser i vår matta.
Bordet är såååå snygt

Kram
Åsa

Wilma och jag sa...

Det där lät supergott! Vackert porslin! :)

Kram!

johanna sa...

Hej goding
Jättefin bild!!! Hoppas du får en riktigt mysig söndag..
kraaaaam

Efwa drömmer om Provence sa...

Har du varit i Tranås och loppisfyndat? Det var min jobbstad tills för inte så länge sedan.
Kul att du hälsar på i min blogg ibland.
/Efwa

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vilken fin blogg du har, nu skall jag ta mig en titt i webbutiken också.

Ha en trevlig söndagskväll//Maria

mitt skärgårdsliv sa...

Så härligt det låter, och fint du har det på bordet! Ha det bra!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Ja nu längtar man verkligen efter sommar..nu har vi fått smak på det.
Kram Lotta

Vita hjärtan sa...

Åh så mycket fint du visar.....! Ja nu känns det att sommaren är på väg!

Ha en bra vecka!
Kram Annemari

Freshly Found sa...

It sounds lovely there!
Things are warming up for you in the Northern Hemisphere and cooling down here in the south! At least here where I live in Durban it doesn't get too cold.