C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 5 maj 2009

Smart idé...

Ibland, eller ganska ofta, undrar man (iallfall gör jag det)
varför man inte kom på en viss sak själv?
Eller före alla andra. Det här är en sån sak.
Att samla alla begagnade IKEAprylar och möbler på en och samma plats på nätet.
Kika in på

Vad tycker ni? Smart eller inte?

5 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
i love IKEA,.....also!!!!!!!!!
Many greetings and a nice day wish you
Elke.

Hjalmar&Selma sa...

Ganska festligt faktiskt, skall spara länken och se om vi kan hitta lite smått och ot då vi vänder tillbaka till Sverige. Tack för tittar hos mig, jag har tittat in här ofta men misslyckas ständigt med att kommentera.

Nina (Hjalmar och Selma

Rae sa...

I'm headed to IKEA next week to buy my little boy a bookcase for his room. I'm fortunate enough to have a store 20 minutes from the house! Yahoo!!

petrifiedinpink (Maria) sa...

Så sant som det är sagt. Är på jakt efter en ganska ny Malmbyrå i svartbrunt. Kanske finns den där, måste kika in.

Ha en bra dag//Maria

Vit Spets sa...

Hej Lina!
Tack själv, nu skall jag kika runt här hos Dig!
Önskar dig en trevlig helg
//Siv