C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 14 maj 2009

Pasteller en torsdag...


Jag fotar idag. Soligt väder och så vackert i trädgården.
Vore skönt med en snabb springtur kring sjön men jag är lite snuvig så jag får nog vänta med det.
Har tänkt starta en liten Second Hand i C´est la vie-butiken. Har många saker och kuddar bland annat som använts ett fåtal gånger i olika projekt, som nu ska få nya hem är det tänkt.
Bilden ovan tog min vän Martin Botvidsson hemma hos oss i vintras. Jag älskar den.
Rosigt, pastelligt...
Jag vill passa på att tacka alla ni, där ute, både i Sverige och utomlands som läser min blogg och skriver så snälla kommentarer och mail till mig. Love you! Ni ska veta att jag ofta ofta kikar in hos er med, men inte alltid hinner med att skriva.
Kram till er / Lina

2 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Lina,
I love pillows.There are a romantic and dream design.I find she supernice!!
Love greetings,
Elke.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ljuvliga kuddar! Och second hand låter perfekt! Jättespännande:)

Susanne