C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 23 maj 2009

Här är en bild som jag sparat som inspiration till ett av våra rum. Jag längtar till att få sätta ihop foton och bilder, biljetter och minnen i ramar på en vitmålad vägg. Det tycker jag, är kärlek.
Kram / Lina

Bilden har jag glömt varifrån jag har sparat, hoppas inte fotografen tar illa upp.

4 kommentarer:

mitt skärgårdsliv sa...

Jag gillar även att lägga upp foton av minnen, familjen, nära och kära! Trevlig helg!!

bubbelrummet ♥ sa...

Det är verkligen fint med bilder på väggen! :-) Hoppas du får en bra helg. Kram Benita!

bubbelrummet ♥ sa...

Åh! :-) Då ska jag kolla sen i din butik. Hoppas allt är bra med dig!

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vilket fint inlägg och idé. Tack för dina rader på inlägget om liljekonvalj, de gjorde mig glad. Var rädd om dina minnen och ha en bra dag//Maria