C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 18 maj 2009

Då är det vår!

Då är det vår, när fölen börjar komma!
Mitt gamla sto Dominique fick ett stoföl den 13 maj efter
hingsten Careful. Han är en av hingstarna på Flyinge.
Vad ska det bli av detta lilla knyte tror ni?

Förra året, tror det var den 14 maj, födde D också ett stoföl, efter Alligator Fontaine, även han bor på Flyinge.

Grattis Åsa och Dominique, som bor i Dalarna, till denna underbara lilla fölistjej.
Kramar Lina

Är du nyfiken på hur hingstarna ser ut, kika här: Flyinge
Klicka på Avel&Sport och sedan Hingstar.

2 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
the horse-baby is very sweet!!!!!!!!!!
Many greetings,
Elke.

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej Lina!!
Vilken sötnos, vilken lycka att få ha en sån sötis..
Jag va och kolla på en lägenhet i segersjö i söndags och tog en fika på spaaks, kom att tänka på dig då.. Hoppas ni har en härlig vecka..
Kraaam kram Linda