C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 6 april 2009

Sommarvärme i Stockholm...

Idag visar jag några av nyheterna som kommit in.
Snart finns de i butiken.
Härliga sommagrejer som trådkorgar, skyltar (Seaside och Garden, även Welcome kommer in i maj...) och så söta kannor med blommor på...
Hoppas ni har en skön måndag med mycket sol. Här blommar det för fullt i rabatterna, jag lovar visa foton så snart tiden räcker till. Men visst är det lättare att kliva upp på morgonen nu? Nästan alla mina vänner jobbar på företag i innerstaden och nästan alla tycker nog det är roligare och lättare att jobba nu när solen skiner och gör en så glad!
Ha en fin dag så hörs vi snart igen, kramar Lina




Välkommen till butiken: C´est la vie Home

2 kommentarer:

livet på utanäs sa...

Vad glad jag blev när jag hittade dig ... så mycket fint du har och vilken fin webbutik.

Hoppas att ni har kvar värmen i Stockholm , här är det FÖR kallt , man blir så less när man väntar och väntar på värmen ...

Ha det gott !
Kram Sussi O

Design by E sa...

så fina saker!! Glad påsk!!!

kram E