C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 12 april 2009

Påsk och skålar...

Hej vänner,
hoppas ni har haft en solig och härlig påskhelg.
Nu är det bara en ledig dag kvar och vi hoppas kunna fortsätta klippa buskar och rensa upp i trädgården efter vinterns och stormarnas framfart.
Det blir så fint med så enkla medel med en gång.
Den här bilden tycker jag så mycket om, den är från en av våra leverantörer. Vi har de små fina skåpen i två modeller i lager, fast i vitt. Bunkar för att vispa grädde i och müsliskålar i massa färger finns hemma och även de små skålarna ni ser med kryddväxter i.
Och ja, Leila har med skålarna i flera av sina program. De är verkligen fina. :)
Just det, flera olika tavlor och skyltar i emalj har kommit in också.

Kram, ha en skön kväll!
Lina

3 kommentarer:

Snuttan sa...

Ja det är en ubnderbar bild det.

Har så fint väder nu man vill ju ionte vara inne

Kram
Åsa

mitt skärgårdsliv sa...

Så fin bild, var inne i butiken och kikade på skålarna de är så fina. Vill ha en som jag t.ex kan vispa grädde i! God fortsättning på dagen!!

Yoli sa...

I love all those shades of green.