C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 14 april 2009

Magasin no.3...




Bilder från Jeanne d´Arc.

Hej kära vänner.... jag måste få visa er bilder från Jeanne d´Arc Livings magasin no.3 som kommer ut om cirka 1,5 månad. Det riktigt kliar i mina fingrar att börja fixa och göra fint i trädgården, plantera i krukor och göra fint och somrigt på fönsterbrädorna inne i vårt gamla hus. För att inte tala om sommartorpet.
Se och njut... av bilderna från tjejerna i Danmark och deras magasin Jeanne d´Arc Living!

Kram / Lina

PS. Givetvis kan du redan nu förboka ett magasin i butiken. Välkommen!

2 kommentarer:

Husmys sa...

Åh vad jag hade önskat att man kunde besöka din butik "på riktigt".Bor ju så nära,en pendelstation ifrån bara.
Så mycket fint.
Kram Anneli

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
ohhhhhhh very nice pictures in the new magazine....................!!!!!!
Love greetings,
Elke.