C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 22 april 2009

Isabella Smith Apothecary

Nu har ryktet även nått vår butik.

Att vår leverantör Isabella Smith Apothecary med serien Maison Belle bland annat, ska ha gått i konkurs.
Vad det innebär vet vi inte ännu, då ingen går att nå på deras kontor.
Flera konkursföretag drivs ju vidare ...
Men det kan innebära att det är de sista produkterna ni kan få tag på i butiken.

Detta är en så tråkig nyhet då jag och flera av våra stammisar älskar deras rengörings- och tvättmedel för att inte tala om deras underbara tvålar!
Passa på nu.

UPPDATERING Besked har nu kommit - och Isabella har tagit över företaget och är "ny" ägare och vi kommer glädjande nog kunna ta hem varor som vanligt!

Välkommen in till

3 kommentarer:

Caroline sa...

NEJ VAD TRÅKIGT :( Så mkt fint!

Trädgårdsingenjören sa...

Skönt att höra! Gillar deras tvålar!
Kram Gry

Helena sa...

Vilken mysig blogg du har! Hit återkommer jag gärna! Kram Helena