C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 9 april 2009

Glad Påsk önskar jag er....


Smakprov ur magasinet: Ljuva färgpaletter tycker jag!
Häromdagen damp premiärnumret av Leilas Country Living så äntligen ned i min brevlåda! Perfekt nu till den lediga påskhelgen.
Har du missat den är den värd att lägga beslag på i din butik :o)
Glad påsk önskar jag er alla!

Kramar Lina
Magasinet Leilas Country Living

3 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej Lina!!!

vill önska dig en härlig Påsk..
vi kanske kan ta en fika sen på spaaks?? Dom har så goa kesellabullar..

Kram kram Linda

mitt skärgårdsliv sa...

Glad Påsk, ha en bra helg!!

tales from an O.C. cottage sa...

Your blog is beautiful!

m ^..^