C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 21 april 2009

Funderingar en tisdagkväll


Krattade och grävde lite väl glatt kanske i min trädgård i helgen.
Har fått nackspärr. Vet ni hur svårt det är att göra nånting alls med nackspärr?

Telefonen ringer. Äntligen Hemma vill gärna ha med fler vackra produkter.
Glatt skrattar jag att jag ska in till City imorrn så jag kan dyka in.
Bråttom som vanligt. Inom Media.
Undrar om jag kan köra bil utan att kunna vända på huvudet.
- Jag ska krya på mig säger Natalie.
Skrattar.
- Japp. Tack.
- Ha en halsduk runt halsen så du blir varm, säger hon.

- Tack, jag har en. En röd i finaste merinoull, från Peak Performance.

Det borde hjälpa. Eller? Det är ju en dyr halsduk.

Hepp / Lina



2 kommentarer:

BUBBELRUMMET sa...

Vad jobbigt att du har fått nackspärr. Hoppas det går över snart :-)

Varma kramar!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Krya på dig..vad roligt att de vill låna grejer.
Kram Lotta