C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 11 mars 2009

Vinnare och musik...


OCH VINNAREN ÄR:
Lotta Björk!! Grattis!

Hon har ingen blogg men svarade rätt på frågan som så många av er gjorde natrligtvis, och jag hoppas du ska bli så glad över den fina lilla väskan med lyxförpackningar i. :o) Den kommer med posten inom några dagar.



Jag vill visa vad som kommit in butiken!
Så himla fina radiosar! De syns i Leila på landet på TV
(missa inte programmet ikväll nu!) och nu kan ni köpa en alldeles
egen i min butik. Vi har pastellfärger och den med rosor hemma.
Andra kan beställas, t ex den i pianolack eller med kristaller!!



Kram på er i snöyran!
Lina

3 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen! :)

/F

Benita i Bubbelrummet sa...

Grattis till vinnaren och vilka underbara radioapparater! ♥

Benita i Bubbelrummet sa...

Föressten vet du vad? Jag följer nu din blogg! :-) Kanske du vill följa min också? Kramar Benita