C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 6 mars 2009

Sött till barnen...

Hej på er!

Jag vill börja med att tacka för alla mail och inlägg. De värmer! Tack :o)

Ska du på dop? Fira en liten kille eller tjejs 1 eller 2-årsdag kanske? Jag älskar leksaker och blir alldeles lyrisk när jag botaniserar bland Mailegs produkter. Perfekta i present och du ser dem just nu i många inredningsmagasin och bloggar.

Liiiite litet kollage kanske, hihi, men ni ser lite av dem va?
Maileg och deras underbara kaniner, tillbehör och den söta prinsessan och den fantastiska sängen med madrasser finner ni inom några dagar i butiken. Länk till butiken finner ni till höger högre upp i denna blogg, via loggan i brunt!

Jag önskar er en skön helg, käraste vänner, och denna fredakväll ska jag läsa alla era inspirerande bloggar. :o)

Missa inte tävlingen om produkter från Nougat London, längre ner på sidan!

Kram / Lina

5 kommentarer:

Snuttan sa...

Vilka underbara bilder

Ha en trevlig helg

Kram
Åsa

Benita i Bubbelrummet sa...

Jag älskar de kanindockorna. Har gärna vilat ha några sådana. Hoppas allt är bra med dig och att du får en underbart koselig helg. Kram B

Inredningsbloggar sa...

Åh vad fint! Älskar de där kaninerna, ska köpa några fler hem. Men det är JAG som vill ha dem, barnen bryr sig inte så mycket = ). Ha det bra!
Kram L-L

Inredningsbloggar sa...

Oj, råkade visst gå in med fel identitet, ja, ja, jag finns på www.vitanyanser.blogspot.com
Kram L-L

charm design sa...

helt nydelige ting,det hadde vært noe å hatt på prinsesse rommet.God helg