C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 16 mars 2009

Pleasure for the eyes...

Foto: Polly Wreford
Hej kära bloggare,

Jag har varit lite tyst... för här har varit fullt upp med att renovera vår hall och så har det kommit in så mycket till butiken att jag nästan dygnet runt har arbetat med produkter.
Idag bjuder jag på inspirationsbidler från en av de fotografer jag älskar mest. Polly Wreford.
Helt underbara bilder tycker jag. Jag njuter så av att titta på hennes bilder.

Hoppas ni får en skön vecka med många vårtecken!
Stor kram,
Lina


9 kommentarer:

Snuttan sa...

Så underbart fin

Kram
Åsa

Annica Manby sa...

Jag håller med bilderna är underbara.

Kram annica

Randi sa...

Hon tillhör också mina favoriter!
Kram Randi

Tinsie sa...

Awww this really is pleasure for the eyes indeed! Fab photos :-)

mitt skärgårdsliv sa...

Så fina bilder, god fortsättning på veckan!!

oumberligating sa...

Hej och Godmorgon! Idag så sätter jag mig ner och gör mitt vanliga veckobesök på bloggar som jag besökt tidigare och även på en del nya som man kommit i kontakt med på något sett oftast då via någon länklista. Efter ett tag så försvinner en del namn och kommentarer glöms bort så därför uppskattar jag i allafall när det blir lite uppdatering. Skriver nu en rad på din fina och trevliga blogg.
Blir själv glad när någon talar om att de varit inne och läst eller bara tittat som hastigast. Personligen så kan jag fastna för små detaljer i en blogg, det behöver inte just vara de som är mest genomarbetade, det kan vara något som skrivs, ofta en tanke eller intressant fundering eller något i en bild som får en att tänka till
Ha en fin dag önskar Peter Olofsson!
PS: Min blogg är ju självfallet inte vad den var tänkt att vara från början utan detn är lite som livet själv, en blanding av allt:

johanna sa...

Hej gumman...vad roligt med hallrenovering! Hoppas allt är bra med dig!
Kraaaam

Hanna sa...

Vackra bilder!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

N* sa...

Åh jag älskar bilderna! ROligt med renovering av hallen- vi gör inte smack hemma. Orkar inte just nu.. Ha en skön kväll! KRAMIS
/Nathalie