C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 29 mars 2009

Ny inredningsbok!

Foto C´est la vie Home

Hej kära vänner!

Idag vill jag presentera en härlig ny bok som kommer i sommar.
C´est la vie är med på en av sidorna, och vi tycker
själva vi har så vackra bilder med (de du ser här är ej med i boken)
och kan knappt hålla oss innan den kommer ut i augusti i år. En massa duktiga bloggare och inredningsbutiker är med med sina egna fotografier och miljöer! Bokens namn är:

Romantiska hem
och
inspiration i vitt!

Med fler än 400 bilder från över trettio olika hem, ger den här boken dig inspiration och inblick i en värld av franskt, lantligt, romantiskt och shabby chic i en bas av vitt.

Åtta kapitel ger dig tips och idéer för att skapa känslan och den lantliga stilen i ditt hem! Romantiska hem och inspiration är en bok som ger dig inredningslust och väcker dina sinnen...

Missa inte ett eget ex av denna unika bok, beställ redan nu i vår butik HÄR!

Foto C´est la vie Home

Tack fotograf Martin Botvidsson för de vackra foton du tagit,
både ovan och för vår sida i boken.
Du är fantastisk på att skapa vackra foton av enkla ting.

Välkommen in i
nätbutiken C´est la vie Home,
och ha en härlig ny vecka!
Kram / Lina

3 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh så juvliga bilder.. Den boken skulle man ju vilja ha....
Ha en skön vår vecka ...
Kram Linda

Bygatan sa...

Så kul att den äntligen kommer ut. Ska fundera på ett ex.
Ha sett en del bloggare som är med och den kommer bli en stor inspirationskälla.

Ha en trevlig kväll, kram Lena

BUBBELRUMMET sa...

Hejsan hoppsan! Nu har jag en liten hjärtlig tävling i min blogg. Kika gärna in :-)

Kram!