C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 2 mars 2009

Lyxig Utlottning!



Nu har du chansen att vinna en underbar presentförpackning
från Nougat London här i min blogg.
Våren är på väg hörrni!
Och jag har haft över otroliga 20 000 besökare i bloggen.

För att fira allt detta och att vi är stolta försäljare av
dessa fantastiska produkter, lottar vi nu ut:

En vacker bag med tre härliga produkter till dig
från oss och
Nougat Body to Home!

It´s all about me..!
... innehåller en 100 ml duschgel,
en stor glasflaska (500 ml) Nourishing Bath Velvet
som du häller under rinnande vatten i ditt badkar för en
ljuvt avkopplande stund samt en
100 ml, Sparkling Body Shimmer till ett värde av nästan 600 kr!


För att vara med och tävla om denna lyxiga present till dig själv eller till en vän behöver du:

1. länka till butiken C´est la vie
i din blogg på högerkanten förslagsvis,
och skriva en liten rad om tävlingen i ett inlägg.
(har du ingen blogg - maila istället. Adress längre ner)

Låna bilden nedan. Och...

2. Svara på frågan:
Vilka två dofter har Nougat Londons produkter i vår butik?
Svaret skriver du här i ett inlägg,
och har du ingen blogg så mailar du ditt svar på
design@cestlavie.se

Lycka till!

Tävlingen avslutas den 10 mars kl 08.00.


24 kommentarer:

Zarah sa...

Vilken superhärlig utlottning!!
Jag har skrivit om tävlingen här.

Det är länkat också, såklart! :)

Dofterna ni har i butiken är Fig+Pink Cedar samt Tuberose + Jasmine.

:)

Weißer Vintagezauber sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
evamar sa...

Härligt! Jag vill absolut vinna och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/march/hudvard-10-mars.html

Länkar till butiken så snart jag får lite assistans. :)

PS. De finns i Fig + Pink Cedar och i Tuberose + Jasmine

Laeriss sa...

Je vous remercie pour votre lien vers Un Cœur en Provence, j'en suis très flattée.
Je me suis permise de vous citer dans ma rubrique "Mes lectrices".
Amitiés.

LillaLiten sa...

Jag vill vara med å tävla har länkat på min tävlingsblogg:-) Svaret på din fråga är signumdofterna Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar.
// Laura
Länken; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/10-mars_02.html

Kämpegården sa...

Hej!
Jag vill vara med i utlottningen =)
Svar på frågan: Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar.

Hoppas du får en underbar tisdag!

//Tezz

eriqa sa...

Fig+Pink och Tuberose + Jasmine
har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster.se

Ulrika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Liz sa...

Åh,en så härlig vinst, jag vill gärna vara med och tävla och som tack för möjligheten så har du naturligtvis en länksida hos mig;
http://chiclady.blogg.se/2009/march/-c-est-la-vie-har-en-lyxig-bag-med-produkter.html
Doftern finns som Fig + Pink Cedar och i Tuberose + Jasmine.
Kram frå Liz i Malmberget.

Ulrika sa...

Verkligen en lyxig vinst,här måste man bara ta chansen !

Svar: Tuberose&Jasmine och
Fig&Pink Cedar

Har ingen egen blogg men inspireras i fulla drag av andras,ni gör ett kanonjobb :-)
Hälsningar Ulrika i Sandviken

Emmas idéer sa...

Hej hej. Nu anmäler jag mig till den här underbara tävlingen. Tack för hjälpen i telegonmed flugskåpet, himla fin & trevlig service. Kredits till dig.

Det känns så himla roligt att handla av en butik där man vet att det jobbar trevlig och serviceinriktad personal.

Svaret på frågan är: Fig+Pink Cedar & Tuberose + Jasmine.

Kramar Emma Borlänge

ANNIKA sa...

Har mejlat svar och mejlat mina vänner om tävlingen...
Härlig vinst med njutbar väldoft...
kram Annika G

yellow rat baztard sa...

gud vilket härligt pris :D det var rena nöjet att länka i bloggen :D
jag har länkat i min tävlingsblogg :)

http://compete.blogg.se/2009/march/nougat-london.html

puss på dig för en underbar tävling! :D

email:robin.bexx@hotmail.com

//Linda sa...

Jag vill vara med!
Dofterna är: Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar.
Här är länken till tävlingen:
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/hudvard-103.html

Vita ljuva tankar sa...

Hejsan, hejsan! Vill gärna vara med och tävla och länkar i högerspalten på min blogg. Rätt svar är: Tuberose&Jasmine och
Fig&Pink Cedar. Jag har nosat på dem båda ;)

Kram Linda

Jenny sa...

Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar
http://zipzo.blogg.se/2009/march/entry-32213681.html#comment

Maneki Neko sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla.

1. Länkat och klart: http://deliquate.blogg.se/2009/march/nougat-london.html

2. Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar

Kram

Carita sa...

Lovely utlottning :)
Jag är med, länkat: http://blacklion.blogg.se/2009/march/nougat-london.html.


Svaret på frågan: Fig+Pink Cedar samt Tuberose + Jasmine..

Bollan sa...

Vilken härlig tävling. dofterna är:Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar. jag har länkat i vänsterspalten under tävlingar. kramizzar

Katarina sa...

Hej, vilken super tävling!
Rätt svar är:

1.Tuberose&Jasmine
2.Fig&Pink Cedar

Jag har skrivit om tävlingen på min blogg, länkat hit och till butiken, lagt upp bilder och hela fadderullan :)

Nu är det bara att hoppas på vinst lagom till min födelsedag...Jag älskar att ta bad!

kamadesign

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill också vara med och tävla!
La in en bildänk till webbutiken i högerspalten på min blogg. (Visst var det till butiken man skulle länka, och inte till bloggen? Hoppas det är OK att jag ändrade bilden lite...)
Svaret på frågan kommer här:
"Vi har signumdofterna Tuberose & Jasmine och Fig & Pink Cedar."

Häls. F

märta sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Dofterna ni har i butiken är Fig + Pink Cedar och i Tuberose + Jasmin.
Jag länkar också.
http://angsgard.blogspot.com

Elin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin sa...

Hoppas du fick mailet jag skickade ett par dagar sen! om min medverkan i tävlingen ;) Fig & Pink Cedar + Tuberose & Jasmine.

Länkade:
http://missdoe.blogg.se/2009/march/vinn-en-lyxig-present.html#trackback

elingustafson1@hotmail.com

http://missdoe.blogg.se