C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 4 mars 2009

Leila på landet...

Foto: tv4plus

Hej kära raringar!

Nu får ni inte missa min favorit Leila, när hon är på landet på TV4Plus ikväll, kl 21.00.
Hon ger mig sådan inspiration!
Själv kan jag inte se det just idag, men får hoppas på reprisen den 8 mars. Har redan kikat in förhandstitten från programmet när hon gör en Mojito som jag bara provat med hallon tidigare. Det är även det hennes recept.
Ha en skön kväll nu!
Kram / Lina
Missa inte tävlingen nedan!!

2 kommentarer:

Benita i Bubbelrummet sa...

Nej, detta missade jag ju totalt :C

Myownhome sa...

Typiskt.. såklart jag missade, men jag får göra som du å kolla på reprisen. :)

Ha en härlig helg
/Johanna