C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 28 mars 2009

En timme av mysigt mörker....


Släck alla lampor, tänd massa vackra ljus och njut en stund av lite stillhet...
Förväntansfull spänning - med alla som gör detta världen över, även om på lite olika tider. Australien t ex, är ju redan klara *ler*
Make love... ;o)
Kram / Lina

4 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Sjalvklart har vi släckt, och nu har vi tänt igen:)

mitt skärgårdsliv sa...

Ja, vi hade släckt alla lampor, satt framför spisen och hade på massa levande ljus, mysigt det borde man ju göra oftare :)

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Det var länge sedan jag hörde av mig nu..du jobbar på med din butik..och jag går här fortfarande och drömmer..kanske en dag att jag vågar..men nu har jag så bra. Hoppas allt är bra med dif och din familj.
Kram Lotta

lottens vita och gröna sa...

hallå!

vi släckte och i dag har vi miljörensat och barnen har varit med och sorterat...fick en miljökick!

varmkram lotten