C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 10 mars 2009

Avslutad tävling...

Bild från internet, minns ej var ifrån.

Kära rara läsare :o)

Nu är tävlingen/utlottningen avslutad sedan 1 timme och jag lovar återkomma med svaret på vem som vann asap. Åh så roligt det ska bli. Jag ska skriva era namn på små lappar och ni som har mailat, som inte har en blogg, kommer givetvis även ni med på dessa lappar. Sedan skakar jag om er i min lilla påse och drar en..... Vinnare!

Vi hörs snart igen!

Kram Lina

2 kommentarer:

Zarah sa...

Åh, det där såg mumsigt ut! :D

vipderoos sa...

ohh! I see you love cupcakes too...come and take a look at my photo's of cupcakes and pie....I am in love whit these bakery's :)

btw, I really like your blog!

Regards, Veronique