C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 25 februari 2009

Vårt nyhetsbrev...



Hej alla rara vänner!

Jag vill börja med att tacka för alla fina mail och inlägg som jag får.
Tack allra raraste. Jag blir så glad!

Idag ska jag fota lite till butiken och barnen är på dagis nästan hela dagen.
Här kommer ett utdrag ur vårt nyhetsbrev som går ut till våra kunder via butiken.

Anmäl dig du med!

Nu har många av vårens nyheter kommit in.
Vackra takkronor med pärlor och glas har precis anlänt
och vi har fyllt på lagret till bredden med nytt från mässan!
Body Silk från Nougat. Flaskor med bergskristaller runt halsen... Lyx!

Vi känner oss mycket glada av att vara utvalda som
nätbutik av Nougat London.
Från och med nu säljer vi några av Nougat Body to Home´s
fantastiska hudprodukter och tvålar i vintageinspirerade
förpackningar och äntligen har vi även väldoftande
strykvatten från både Nougat och Le Père Pelletier.

Foto: C´est la vie

Och till köket har vi fina skålar. Dessa är utmärkta till degen!

Foto: leverantör

Glöm inte boka nummer 2 av magasinet från Jeanne d´Arc.

Foto Jeanne d´Arc Living

NYHETER PÅ VÄG IN:
Härliga ting hör våren till.
Här från Green Gate!
Tänk... snart spirar våren i trädgårdarna.
Snart... snart...

Njut en smula, handla när du har tid.
Vi har alltid öppet. Välkomna!

PS. Missa inte våra härliga diskborstar med skaft eller med knopp från Iris Hantverk. Även en brödpensel och sopsett kommer!
Närproducerat (de håller till här i Stockholm) hantverk i naturmaterial!



Foto: C´est la vie

Ha en härlig onsdag!

Vi hörs igen,
Kram / Lina

3 kommentarer:

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilka många fina saker ni har fått in nu :D Fast det andra är ju också jättefint förståss!

Kram!

Design by E sa...

mycket fint du visar från din webb shop..vackra bilder..hoppas allt bra..kram E

vipderoos sa...

wauw, beautiful!

last week I've got the salad-cuttelery for my 37th birthday! :)