C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 2 februari 2009

Vårkänslor...

Bilder lånade av leverantör.

Snart kommer varor in i butiken från Green Gate, en av våra nya leverantörer.
Åh så jag längtar efter vårsol som värmer... och picknick med prickiga koppar i rött och grönt.
Hörrni, ha en fin måndag !
Kram / Lina
Tillägg: Åh om ni kunde se hur här ser ut nu... kartonger överallt...
Det kom in så vackra varor i eftermiddags från en av mina leverantörer...
Jag har fotat och ska snart visa er! :o)
Ett nyhetsbrev går nog ut med allt det fina i dagarna.
Om du vill så kan du anmäla dig i butiken till vårt nyhetsbrev.

4 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, so lovley things.Beautiful.Greats from,Elke.:o)

rosenskära sa...

Vi är många som fallit för GreenGates vackra mönsterblandningar! Ska bli spännande att se vad du tagit hem!

Lena

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag blir så nyfiken var du har ditt lager? Får du plats med det i huset?
Kram Lotta

Fifi Flowers sa...

LOVE the last photo... FUN items!
ENJOY your week!
Fifi