C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 4 februari 2009








Vår leverantör av email och internetbutik har strömavbrott!
Man kan ju bli galen!
Därför kan man inte gå in i butiken just nu. Felet ska vara avhjälpt nu på förmiddagen men...
Vi är verkligen ledsna över detta och hoppas att du snart kommer tillbaka.

Igår kom ett 20tal nya produkter in i lager, så himla roligt! Jättevackra ting.

Kram Lina

Nu är vi uppe igen med butiken, sedan lunchtid, skönt!
Välkommen!

1 kommentar:

Min vita framtid sa...

Åh, jag förstår att det är frustrerande att inte komma in på nätbutiken!

Hoppas det fungerar snart igen!
Kramar Benita