C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 25 februari 2009

Vackra ting i butiken....



Äntligen öppnar pb Home sin websida. Den har jag väntat på!

De har låtit meddela att varje vecka kommer de
lägga ut fler produkter, men redan nu
kan ni se några vackra saker.

Flera produkter ur pb Home´s vårkollektion
finner du i min butik C´est la vie Home.
Ser ni en glimt av kandelabern i grått?
Den har vi i lager!
Och den vackra kronan på bilden kommer in
i april till oss.
Så håll utkik!
Vi kommer nog lägga ut den snart för
att kunna boka den i förhand.

Hör bara av er om de har något som ni
saknar i min butik, så tar vi hem det!


Kram / Lina

PS. Missa inte att vi har många vackra saker för barn som passar både till kalas och dop!

6 kommentarer:

Benita i Bubbelrummet sa...

Det var verkligen vackra saker du butiken hade att bjuda på! :-)

Benita i Bubbelrummet sa...

Hehe, vad komiskt som sagt! Vet du vad området heter? Kanske jag också vet vart det ligger?

Kramar!

Laeriss sa...

Je vous remercie pour votre lien vers A Heart in Provence, j'en suis très flattée.
Je me suis permise de vous citer dans ma rubrique "My readers"
Amitiés.

Tina sa...

the colours are so lovely! loving that big antique styled clock!

Sjöboden sa...

Guuud vad många fina saker!!

Kram C

Tina sa...

hi lina, unfortunaltely it is true! older homes tend to have carpets in the bathroom but it's considered old fashioned these days and the trend is dying out, personally i can't stand carpets in the bathroom! i think the only place for it is in the bedroom really :)

have a lovely weekend, xx