C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 8 februari 2009

Spring Collection hos Lexington...


Hej kära vänner!

Helgen är snart slut - hur har ni haft det??
Jag är så trött! Men glad och nöjd.
Det var roligt att gå på möbelmässan med Herr M och träffa både leverantörer och vänner. Skriver kanske lite mer om det en annan dag. För nu hägrar soffan, och ett glas Coca Cola!
Tack barnens farmor - för att du tog hand om våra ädelstenar i helgen!
Du är guld värd.

Tänkte även hinna med att tala om att det har kommit in massor av varor från våra danska vänner - så välkommen till butikens sida, www.cestlavie.se
Det kommer in fler och fler allt eftersom jag hinner med :o)

Och kom ihåg att du inte behöver gå i de vackra butikerna i city för att finna svenska Artwoods vackra möbler och skinnfåtöljer!
Hela deras produktsortiment kan vi ta hem åt dig, med direktleverans till din dörr!
Kika gärna in deras sida
genom att klicka här: Artwood
Bilder frånderas monter ser du nedan i tidigare inlägg.
Jag njuter av sovrummet ovan ur Lexingtons Spring Collection. Ser det inte sååå härligt ut att krypa ner där med en god bok, eller bara ligga och se ut över landskapet...

Ha nu en härlig början på den nya veckan, så ses vi snart igen.

Kram / Lina

Missa inte tävlingen som pågår hos Julias vita drömmar....
med vinster från vår butik.

Inga kommentarer: