C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 20 februari 2009

Sober ton på en fredag

Sobert och romantiskt...

Hej kära vänner!
Hoppas ni har snö och sol. Här skiner solen och några vita flingor
dalar sakta ner utanför fönstret.

Denna vecka har varit hektisk med inte mindre än 4 leveranser...
och nya varor droppar in i nätbutiken lite eftersom.
Hoppas ni kan finna nåt för just er. :o)
Vackra borstar som diskborstar, bunkborstar och sopkvast
från Iris Hantverk som håller till här i stan,
ska jag hämta nästa vecka
och fler konstväxter har just kommit in!
De är så vackra och naturliga, ni skulle bara veta!

Fantastiska franska produkter har även kommit till Badavdelningen
och snart ska jag presentera Nougat London för er!
Jag vill önska er en härlig helg och bjuda på en av de
vackraste foton jag vet, sparad i min "Inspiration-map".
Vet inte var den kommer ifrån tyvärr.
Kram / Lina

5 kommentarer:

Em sa...

Verkligen underbar bild!
Färgerna, ljuset och arrangemanget - jag förstår verkligen att du sparat på denna ljuva bild.
Trevlig Helg!
Em

mitt skärgårdsliv sa...

Fin bild, här njuter vi av snö och sol :) Ska ta en titt i butiken nu! Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Maliva`s verden sa...

Helt enig...kjempevakkert bilde:O)Kult at jeg fant frem til din blogg..Forsatt fin helg fra Maliva

Annica Manby sa...

Åhhh vilken vacker bild. Idag är det kanon väder solen skiner 15 minus, underbart.

Trevlig helg
Kram annica

Myownhome sa...

Håller med om att bilden är underbar!

Ha en trevlig helg!
Kram //Johanna