C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 22 februari 2009

Snart måndag...

Bild från Jeanne d´Arc Living.
Asken tas gärna hem till butiken om du vill ha den.

Hej kära vänner,

här har snön vräkt ner idag, vi är
alldeles insnöade. Vackert... och vitt!

Denna vecka kommer starta med en massa
fixande med butiken, roligast blir att
kånka på varor och lådor upp till min
gamla 1800-talsbod som är mitt lager...
När snön ligger tjock hela stigen dit!


Kram / Lina


9 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tusen tack för titten och din gulliga kommentar! ♥

Din blogg är otroligt inspirerande..har suttit en lång stund och scrollat bakåt bland inläggen..

Kram
Mis

Hem och Lycka sa...

Vacker låda! Låter mysigt med din gamla byggnad som lager..

kram

mormorelsie... sa...

Ååå vilken vacker ask,den skulla man inte säga nej till.
ha det så gott
ninni

manon sa...

ravissant
plein de poésie

manon

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Det låter mysigt även om det är tungt att bära.
Kram Lotta

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Mycket vacker ask!

Ha en fortsatt trevlig vecka :)
/ Therese

Villa Hemmet sa...

Hihi, låter som ett gratis träningspass. Perfekt inför Beach 2009 :-D

- Jenny

Elin sa...

En sån vacker ask...
Jätte fin...

Många kramar
Elin

Barn och Pyssel sa...

Hej

Vilka fina saker du har.

Kram CARINA