C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 5 februari 2009

Möbelmässan i Stockholm!

Foto Artwood, mässan





Här kommer lite fina bilder från en av mina möbel-leverantörer.
De ställer ut på Möbelmässan i Älvsjö som går av stapeln i dagarna.
Har du möjlighet så åk dit! Massa fint att se. Kanske stöter vi på varandra?
:o)
Inte jättetydliga bilder men ni ser lite hur det ser ut iallafall.
Alla möblerna går att beställa via oss.
Får se om jag får möjlighet att visa fler bilder.
Ha en fin torsdag,
kram / Lina

6 kommentarer:

rosenskära sa...

Jösses vad sugen man blir!

Lena

M.How sa...

Åh skoj att gå på mässa! Ser mkt fint ut! Stor kram

StrandviksVillan sa...

Vilken inspiration det måste vara att gå omkring och titta där!

Underbart med de vita "gardinerna" runt sittgruppen, det blir så mysigt. MÅSTE få upp såna på altanen i sommar!

charm design sa...

Så mye fint,for en drøm å være på møbel messe...

mitt skärgårdsliv sa...

Så mycket fint... där skulle jag trivas ;) Trevlig helg!

New England Inn sa...

Oj, vad härliga bilder - och vilken fin blogg du har! Ha det så bra! Jenny