C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 10 februari 2009

Foto House Beautiful
Hej kära vänner,
vilken tisdag vi har här i Stockholm.
Igår och idag har solen strålat och den värmer så skönt i vår trädgård.
Tänk om en snödroppe ville titta fram snart...
Ni passar väl på att frossa i tulpaner? Det finns så många vackra sorter nu!
Jag brukar köpa mina av Alexandra som nyligen köpt
Blommor och Jag på Hornsgatan.
Hon är även en granne här på gatan.
Har ni vägarna förbi Söder så får ni kika in hos henne och köpa nåt fint.
Här pågår fotografering och framplockning av massivs av varor.
Oj så kul det ska bli att visa er allt fint.
Mycket vi har tagit hem har jag även fått veta att
Leila (min FAVORITKOCK!) är överförtjust i.
Det tycker jag är så kul!
Och snart kommer väl hennes nya magasin ut i handeln.
Den får man ju bara inte missa.
Nu måste jag ut i solen.
Kram / Lina

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej hej!! jag tror jag sprungit förbi alexandra på Hornsgatan =) Fin blogg jag hittat här, måste lägga dig i listan så jag kan återkomma =)

kram Anna på Fåfängans hem

johanna sa...

Heeej
Hur har jag kunnat missa att du har en blogg!!!!Jag har bara hittat din butikssida. Jag är så förvirrad som du vet=))) Vad kul kommer absolut att kika in här ofta. Stooooor kraaaam till goa du!!!