C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 12 januari 2009

Utlottning!


Hej alla kära vänner!
Nu firar jag att jag haft över 15 000 besök i min blogg och hoppas du vill vara med och försöka vinna världens finast chokladkakor från Valrhona!

Jag lottar ut 4 st i 2 olika smaker till en lycklig vinnare.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg och länka till tävlingsinlägget om du har en blogg. Låna gärna bilden ovan och skriv ut C´est la vie.
Har du inte blogg mailar du minst två vänner och anger din e-mailadress bland kommentarerna. Tävlingen pågår till den 19 januari kl 08.00.

Lycka till!
(japp - bilden visar kakaobönan och bönor... Lånat från Valrhona)

20 kommentarer:

Hemma hos Linda sa...

Åååååååå choklad, vem kan motstå det. :O) Självklart man vill vara med och tävla. Länkar från min sida!

Ha det bäst! KRAM Linda

Therese sa...

Grattis till alla besök! Jag är med och tävlar om "knarket" ;-) För vem gillar inte choklad?! Jag har länkat http://lurans.blogg.se/2009/january/valrhona-choklad.html

Kram,
Therese & Luran

Christina sa...

Hej. Ett stort GRATTIS från mig. Älskar choklad, tänk vad gott med en kopp kaffe och en chokladbit!!
Jag har ingen blogg, min mail är:
christina.m.karlsson@mark.se
Kramis Christna

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jappelijapp:) Det vill jag! Choklad säger jag aldrig nej till. Och är det kvalitets choklad är det ännu bättre!

Och grattis såklart till alla besökare!

Länkar:)
Susanne

Nettan sa...

Klart jag vill va med !
En god kaka & en kopp kaffe säger man icke nej till.
Länkar självklart...

Kram Nettan

sofie sa...

Grattis, det är många besökare!är gärna med och tävlar! Länkar självklart.

Gunsan sa...

Schåååklaaaa *dreglar lite*
Länkat och klart:http://pysseloprat.blogspot.com/2009/01/riktigt-blogg-candy.html

Elina sa...

Wow! Det här går ju inte att motstå. Jag har länkat från min blogg.

Eddan sa...

Oj, vilka godbitar du lockar med. Jag är gärna med och slåss om detta pris.

Har länkat i min blogg!

/Anette

Nanna sa...

Såklart man vill vara med och tävla om godsakerna :-)
Har ingen blogg så jag tipsar några vänner.
nannaeatlive.se

Lotta sa...

å detta passar ju mig som är en gottegris
Lägger in en länk på http://www.lottaslillakrypin.com/

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar om choklad, det är svårt att motstå.

Jag har lagt en länk i min tävlingsblogg (tipsa gärna mig om du ska ha fler tävlingar så lägger jag ut info om dem)

http://molnboanna.blogg.se/2009/january/valrhona-choklad.html

info@annakarlsson.se

eriqa sa...

ag är med och har länkat
www.metrobloggen.se/bravinster

evamar sa...

Vilken oemotståndlig tävling.

Jag vill självklart vara med och har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/january/choklad-19-januari.html

Kika gärna in där om du har fler tävlingar så länkar jag även till dem!

Liz sa...

Grattis till alla dina besök och hoppas att du får många många fler i framtiden.
Det är bara jag som älskar choklad i vår familj, mörk är en stor favorit.
Varlhona har jag aldrig provat så den tävlar jag gärna om och du får en länk sida;
http://chiclady.blogg.se/2009/january/-c-est-la-vie-tavlar-ut-varldens-finaste-cho.html
Kram från Malmberget :)
Psst! kika in på min sida, det finns massor av länkar med bra priser om du blir tävlingssugen.
/ Liz

Nina sa...

Oj vad fina saker du har! J'adore le chocolate! Jag har länkat till min pysselblogg.

Ciao
Nina

-camilla- sa...

Klart jag också vill vara med & tävla om lite choklad...

Har ingen egen blogg så jag mejlar några vänner i stället...

Grattis till alla besökare! =)

Hälsningar från ett vintrigt Boden... /Camilla

TEFROSSA sa...

Åh, det här var ju intressant! Måste kolla vidare här.

Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar. I min blogg har jag en egen tävling, kolla här ifall du har lust: www.tefrossa.blogspot.com

Lena

Zipzo sa...

Jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-27524757.html#comment

ANNIKA sa...

Grattis till sååååå många besök.Jag är chokladoman så jag vill gärna vinna.Min stora och enda last i livet.mumsfilibaba...
tipsar vännerna...
gustafsson.57@hotmail.com