C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 26 januari 2009

Tid och vackra ting...


Hej kära vänner, hoppas ni haft en fin helg!

Jag passade på att ha lite kalas med min familj när jag blev 39 i söndags. Jisses va? 39. Låter så konstigt, snart 40. Va? Då har man ju villa, Volvo och ... barn...
Men det har ju jag. Ojoj.
Näe men det här måste man kanske fira med vänner på Stockholms bästa barer... hihi.
Men när ska vi hinna det? Hmm får nog sätta oss ner och hitta tid.
Tid.
Jaha hur ska man hinna allt man vill göra?! Vi vill renovera alla rum och så vill vi ju göra om trädgården och göra klart den amerikanske sydstatsverandan... helst i år! :o)

Inte lönt jag tar mig tid att fundera över detta nu.... hinner inte ju. :o)
Och hörrni - det är sista dagarna nu på REAN i butiken. Skynda snabbt in och kolla, för massor av våra favoriter tar slut snabbt. Fler kuddar i fransk stil på väg in, och snart har vi även underbara Le Père Pelletier under Bad & Body. (se bilder) Massor av vackra ting har vi handplockat och väntar in från House Doctor, Green Gate och flera andra. T ex från Nyblom och Kollén. Vackra stolsöverdarg och vackra färger på strykbärdesöverdrag.


(bilder från Sufraco och Nyblom & Kollén)

Ha en fin måndag,
kram / Lina

13 kommentarer:

Hwita Drömmar sa...

Jättevackra stolsöverdrag! Ska kika in när ni får in dem i butiken, ha en bra dag!

rosenskära sa...

De där badprodukterna är to-die-for! Nu måste jag in i butiken och kolla!

Grattis i efterskott förresten, då är du ju snart vuxen!

Lena

Hanna sa...

Så fin blogg!
tack för titten!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Hem och Lycka sa...

Grattis i efterskott!! kram

Home No.1 sa...

hej Lina tack för titten hos mig=)
jag har varit hos dig många gånger men bara tassat runt i tysthet, hihi ibland blir det så...
Grattis förressten och livet börjar vid 40*ler* det kan jag intyga!
Mycket fint du har plockat in till din butik...vi blir ju kollegor framöver jag håller på att startar upp en butik ja med(det kanske du har sett på Romantiska hem och Inspiration i vitt?) Kram Annica.

Bygatan sa...

Då blir vi lika gamla du & jag, jag fyller i mars;-)

Du har mycket fint i din nätbutik, ska kika runt lite.

Må Gott, kram Lena

Millas hem sa...

Oj, när jag ser den bilden längtar jag mer och mer till det är dags att "väcka" pelargonerna!

Kram Camilla

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag hur ska man hinna allt..tiden räcker inte..och mannen orkar inte ständigt renovera.
Kram Lotta

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Grattis förresten..jag fyller 35 nästa vecka.
Kram igen

N* sa...

Grattis i efterskott!
KRAM

Monique sa...

Hej !!!!
Grattis !!!!!
Fira på.....!!!!!
Livet börjar efter 40.......fyller 42 i juni.....och har aldrig mått så här bra.....
Jättefina saker och jättemysig blogg.....
Monica i Rom

http://www.myownhome.blogg.se sa...

Vilken fin blogg du har! :) Nu ska jag kika in i din butik en stund också!

Ha det bra!
Kram //Johanna

Annica Manby sa...

Vilken fin blogg du har, hit kommer jag fler gånger.
Kram annica