C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 19 januari 2009

Och så....

(bild Green Gate)
.... och så var tävlingen avslutad. Jag återkommer om vem som blev den lyckliga vinnaren av de smaskiga chokladkakorna från Valrhona och min butik.
Kram / Lina

PS Mässan var jättebra och det kommer in massor av fina varor under våren! bland annat från leverantören ovan...

4 kommentarer:

rosenskära sa...

Mmmm, Valrhona-coklad, det vattnas i munnen....

Ska ta och kika in på House Doctors sida och kolla om det finns någon katalog att kika i!


Lena

Inredningsgalen sa...

Så du har en blogg oxå!! Hittar alltid så fina saker i din webbutik, där ibland de fina teglasen jag nyss bloggade om!

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, sooo very nice picture.
******wonderful******
LG,from Elke. :) :) :)

Design by E sa...

mycket fint du visar..hoppas allt bra..söt bild på dig,ku få ett ansikte på tjejen man lärt känna..trevlig helg!!!

kram E