C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 22 januari 2009

Magasinet Jeanne d´Arc Living är här!





Äntligen! Som vi har väntat va? :o)
Magasinet har kommit från Danmark till C´est la vie Home.
Jag har bläddrat i den. Så himla mysig. Vackra bilder. Några sidor ser du här i inlägget.
Nu packas här för fullt till alla er som beställt det allra
första numret av den ljuva tidningen. Håll ut! Den kommer snart till en brevlåda nära dig!
Kram / Lina

9 kommentarer:

Illusion i VItt sa...

Ohh har du redan fått ditt?! Jag har i o för sig inte varit hemma än..men ohh vad jag skulle bli glad om det ligger i brevlådan! =)


Kul att jag hittade till din blogg!

Kram på dig

Anna

Illusion i VItt sa...

eller har den kommit till butiken?? hmm..då kanske jag inte har fått hem den än då...

Livets njutning sa...

Vad spännande! Jag ser framemot få hem tidningen och Maison Belle Spring från din butik. ;)

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Det var längesedan nu jag skrev några rader...känns som livet kom emellan och reportaget..jag är fortfarande helt slut.

Hoppas att du hittade mycket fint på formex..själv så säger mannen att det är köpstopp..men det brukar inte fungera så länge..hi, hi.
Kram Lotta

Em sa...

Ta gärna en titt hos mig. Köpte nyss två ljuvliga fatigmanslyktor av dig. Underbar sida du har. Emelie

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Lina!

Å jag förstår att det är underbar läsning!!! Härligt!

Nu ska jag kika in i din butik :)

Önskar dig en superfin helg!

Kram Jes, Vita villa vila

Anettes hus sa...

Å ja, gleder meg til å få bladet i postkassa!! Sååå flott blogg du har! Her har jeg ikke vært før, tror jeg;) Må inn og kikke litt inettbutikken din også!!

Ha en fin helg! Jeg linker;)

Kle Anette

Illusion i VItt sa...

Väldigt avundsjuk på dig som sett vad som finns i magasinet! =)

Jag beställde inte magasinet av dig, men jag har vart inne och kikat i butiken och tycker det finns mycket fint! Sen har jag lagt till butiken bland mina favoritlänkar, så jag kommer definitivt kika in där titt som tätt och se om jag hittar nånting att pryda hemmet med =)

Kram på dig och ha en superbra lördag!

Anna

Annica Manby sa...

Jag är ny på din blogg, men den är underbar. Jag återkommer.

Kram annica