C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 14 januari 2009

Liten paus...


(bild från Green Gate)
Hej på er,
så härligt väder vi har idag! Strålande sol från klar himmel!
I dagarna blir det inte mycket tid till att blogga för jag är på mässan och köper in varor till våren. Mycket är redan på väg in och nu kommer mer. Älskar bilden ovan från en av mina leverantörer så ni får njuta av den några dagar. Missa inte tävlingen nedan, världens finaste kakaobönor i chokladkakeform! 4 st kan bli dina!
Kram / Lina

4 kommentarer:

Sussi's värld sa...

Åhhhh vad glad jag blir att jag hittade hit, lägger till mig på prenumerant listan NU.
Kram

milly Garden sa...

Vacker bild! kan detr vra Green Gate! Lycka till på mässan..hoppas du hittar mycket fint att köpa in!


Kram Marina

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hej!
Hoppas du hade det bra på mässan! Skulle ju sms:a dig, men hade glömt lägga in numret i mobilen!! Suck..nåja det blir kanske fler chanser att träffas:)

Sååååå mycket fint det fanns! Jag föll som en fura framför massor av montrar. ib Laursens särksilt!
Ska bli spännande att se vad du köpt in till butiken i vår:)

Nu ska jag massera in lite tigerbalsam på mina benhinnor! Det känns att man gått och stått på en mässa en hel dag, och sen på stan ytterligare en:)
Men det är det värt!

Kram Susanne

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Lina!

Hoppas du har det bra på mässan!

Tack snälla du för den fina leverensen - det är underbart med nätbutiker & din service och snabbhet gör att jag gärna handlar hos dig snart igen :) Toppen!

Jag har nu lagt en länk till din butik ang påslakanet!

Ses snart igen!
Kram/Jes ♥