C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 5 januari 2009

Inspiration...


Hej alla glada!
Nu i vår händer mycket roligt i butiken.
Inte minst är det ju Formex - Wonderland Stories snart på Stockholmmässan.

Där har jag många möten inbokade i dagarna fyra för att spana
in fina grejor till butiken. Förutom detta så har jag redan mycket på väg in.

(Lånade bilder från leverantör)
De härliga inspirerande fotona är från en leverantör som snart har sina sängkläder i min butik. Självklart Öko-Tex märkta och svensk design. Mer om dem senare i butiken :o)
För att få plats med alla nyheter har vi massor av kanonpriser i butiken nu!
Den sköna kammarnyckeln finns snart på lager igen! Håll utkik i butiken


Hoppas ni får en ledig och lugn dag imorgon med nära och kära.

Kramar /Lina

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Men duuu, vad kul, nu ser jag en bild på dig härinne! Roligt att få ett ansikte till bloggen och butiken!

De där sängkläderna ser underbara ut, ska bli kul att se vad du har på väg in. Och för första gången kan jag säga samma sak, har ju också en hel del på ingång! ;-)

kram

Fridashus sa...

Åh, så fine bilder:o) Skulle gjerne bodd i nærheten av din butikk..

lykke til!

Kram

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Å goa Lina du såg så söt och härlig ut på bilden som jag hade föreställt mig..lycka till på formex..tyvärr har jag ingen biljett.
Kram Lotta

Vägen till Drömhuset sa...

härliga sängkläder.. en öm punkt för mig.. älskar ju härliga lyxiga bäddset :) måste jag hålla utkik nu, detta vill jag inte missa :)

kul att se ett foto på dig förresten :)

stor kram sara

charm design sa...

Så utrolig mye lekkert,eksklusive senge sett er en favoritt.Gleder meg til å se hva som kommer utover våren.Lykke til på innkjøp.