C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 8 januari 2009

Stryka och tvätta!


Hej alla rara bloggare,


vad dagarna rusar iväg va? Nu hinner jag iallfall göra ett inlägg för detta får ni inte missa!
(Obs, fel pris stod här först, rätt ord. pris ska vara 899 kr såklart.)
Strykbrädan i trä från Isabella Smith
kan bli din för bara 764 kr (ordinarie 899 kr plus frakt)
just nu.
Gäller enbart fram till och med 15 januari, så det är först till kvarn...
och risk för slutförsäljning.
Dessutom har vi i dagarna introduktionspris
på nya Maison Belle Spring Clean, och inte nog med det - vi har tagit hem ett extra stort lager med de jättepopulära smalrandiga strykbärdesöverdragen i både rött, blått och sandfärgat ! De passar såklart på Isabella Smithbrädan men även på de flesta andra äldre bord/brädor. Överdragen finner ni under Tvättstugan och Spring Clean under rubriken Isabella Smith/Maison Belle.
Nu hoppas jag att ni kikar in i butiken och även ser alla fina julsaker till extra fina priser. Perfekt att ladda upp med till nästa advent.
Idag ska jag ta mig tid att kika in i era bloggar och läsa och få inspiration. Kram till er alla!

Lina
PS. Ernst kammarnyckel i njutjärn, :0), kommer in igen i dagarna!

4 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Den är jättefin, och jag skulle så gärna ha köpt ett strykbrädsöverdrag av dig, men jag vill ha enfärgat!!! Varför finns inte det? Ett vanligt vitt enfärgat strykbrädsöverdrag... Tycker inte om mönstrade för om man tex stryker en vit skjorta syns ränderna igenom... Retar mig på det.

rosenskära sa...

Ja kära nån vad det är mycket man vill ha (läs behöver - not...)

Lena

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Önskar jag hade några tusen att slösa bort i din butik.
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Skulle gärna ha en sån strykbräda, men vi har en utdragbar bräda som är inbyggd i ett skåp/utdragbar låda. Hade jag mera plats så skulle den där brädan flytta in i mitt hem ;) Ha det bra!